اطلاعات دوره
دوره آموزش شی گرایی در PHP | یادگیری جامع oop در php
مسیر آموزشی

دوره آموزش شی گرایی در PHP | یادگیری جامع oop در php

261,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 261,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

توضیحات: PHP یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که عمدتاً برای توسعه وب استفاده می شود اما به عنوان یک زبان برنامه نویسی همه منظوره نیز استفاده می شود. برنامه نویسی شی گرا (PHP OOP)، یک نوع اصل زبان برنامه نویسی است که به php5 اضافه شده است و به ساخت برنامه های کاربردی وب پیچیده و قابل استفاده مجدد کمک می کند. شی گرایی یک از پرکاربردترین روش ها در بین برنامه نویس هاست. با شی گرایی شما برنامه ای مرتب تر، خوانا تر و با کیفیت تر می نویسید و همچنین توسعه برنامه ای که می نویسید نیز بسیار راحت تر می شود. در این دوره آموزشی شما به صورت کامل با مبحث شی گرایی در PHP آشنا می شوید. برخی از مزایای برنامه نویسی OOP: به آسانی میتوان کدها را مدیریت کرد به آسانی میتوان از کدها استفده کرد آن هم استفاده مجدد از تکرار جلوگیری می کند سریع و کارآمد است اگر 4 اصطلاح زیر را درک کنیم و بدانیم به چه صورت میتوانیم از آنها استفاده کنیم تقریبا کار تمام شده است و ما میتوانیم از این تکنیک و روش برای بهبود و پیاده سازی کدها استفاده کنیم: کلاس شی ویژگی ها یا پراپرتی توابع در دوره شی گرایی در PHP چه می آموزید؟ در این دوره ابتدا شما را با مفهوم شی گرایی آشنا میکنیم و سپس سینتکس و قواعد برنامه نویسی آن در PHP را به شما یاد خواهیم داد و در ادامه در خصوص سطح دسترسی، نحوه ایجاد اینترفیس ها (Interface) و Abstract و همچنین در خصوص ارث بری و چندریختی که دو موضوع مهم در برنامه نویسی شی گرایی است در PHP به آن میپردازیم. در ادامه نحوه استفاده از trait و تابع و متغیر استاتیک خواهیم پرداخت و در ادامش بحث مهم فضای نامی ر...
دوره دوره آموزش شی گرایی در PHP | یادگیری جامع oop در php دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط عرفان اکبری منش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 261,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش شی گرایی در PHP | یادگیری جامع oop در php را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی PHP سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی PHP در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی