اطلاعات دوره
آموزش روش های پیشرفته ساخت در معماری
مسیر آموزشی

آموزش روش های پیشرفته ساخت در معماری

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عاصم شعرباف4.7
  • زمان:11 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

براساس سیستم آموزشی کشور در رشته های ساختمان سازی از جمله معماری و عمران، مقوله صنعتی سازی و به نوعی روش های پیشرفته ساخت در سطح تحصیلات تکمیلی ارائه می گردد تا مهندسان را بر آن دارند نحوه نگرش خود را از سیستم های رایج ساختمانی به سمت روش های نوین و پیشرفته معطوف دارند، بنابراین لازم دانستیم تا مباحثی براساس مصوبه های مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و همچنین براساس تحقیقات صورت گرفته توسط اشخاص صاحب نام و مدرسین دانشگاه های تهران، شرح دهیم.
دوره آموزش روش های پیشرفته ساخت در معماری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عاصم شعرباف مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های پیشرفته ساخت در معماری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان محبی

یه سری نکات و اصطلاحات توضیح داده نشده و فقط به معادل فارسیش بسنده شده ولی در کل میشه در یک جمله گفت مختصر و جامع بود ولی اگر مثل من آشنایی ندارین نیاز دارین در کنارش یه سری چیزهارو بصورت پیش نیاز سرچ کنید تو اینترنت تا دقیق متوجه بشین. در کل به نظرم سطح سواد و بیانشون عالی بود

امیرعلی

توضیحات مدرس و بیان ایشون خوب بود تونستم با این آموزش آشنایی پیدا کنم برای آشنایی اولیه خوب بود ولی برای موارد تخصصی تر زیاد مناسب نبود.

محمدرضا

مدرس خوب تدریس می کردند فقط اگر جزوه ایشون به صورت خواناتر نوشته میشد بهتر بود من 90 درصد از این آموزش رضایت دارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی