اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش react native جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

دوره آموزش react native جامع و کاربردی

219,450 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 219,450 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ری اکت نیتیو یکی از پرطرفدارترین فریمورک‌های توسعه برنامه‌های موبایل است که بر اساس ری اکت توسعه داده شده است. اگر شما هم در زمینه توسعه نرم‌افزارهای موبایل علاقه‌مند هستید و قصد دارید این دنیای پویا و هیجان‌انگیز را بشناسید، این دوره آموزش react native برای شما فرصتی عالی است. در این دوره آموزشی، شما با مبانی ری اکت نیتیو آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه برنامه‌های موبایلی قدرتمند […]
دوره دوره آموزش react native جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی بهارلویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 219,450 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش react native جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی