اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی انرژی با اکوتکت Autodesk Ecotect Analysis
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی انرژی با اکوتکت Autodesk Ecotect Analysis

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد حیرانی پور4.2
  • زمان:3 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به بحران انرژی در جهان و مصرف زیاد ساختمان ها در این بخش، لزوم طراحی بهینه ساختمان برای کاهش مصرف انرژی از اهمیت زیادی برخوردار است. لذا برای رسیدن به این هدف با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، ما نیاز به یادگیری نرم افزارهای تحلیل انرژی و کاربرد آن در همان مراحل اولیه طراحی داریم که نرم افزار Autodesk Ecotect Analysis، یکی از بهترین گزینه ها برای تست و بهینه کردن طراحی است.
دوره آموزش مدل سازی انرژی با اکوتکت Autodesk Ecotect Analysis دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد حیرانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی انرژی با اکوتکت Autodesk Ecotect Analysis را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نرگس

راضی بودم، فقط نیاز داشتم در انتهای هر بخش یک مثال از اول تا آخر زده بشه.

رعنا

سلام دوره مفیدی بود اما چند نکته به نظر من رسید که اولیش این بود که کاش می گفتن ارور هارو چطور برطرف کنیم. من ساختمان چند طبقه کشیدم که به مرز مشترک دو طبقه ارور میده و یه راهنمایی هم بکنید چطور می تونم از جواب آنالیز یک سری شاخص مثل pmv-pdd-pet-set رو محاسبه کنم

میلاد حیرانی پور

در پاسخ به مخاطب عزیز، خانم میترا:سلام. برای وارد کردن فایل های آب و هوایی هر شهر دیگه ی که مدنظرتون هست، با داشتن فایل آب و هوایی شهر مورد نظر در بخش ابتدایی نرم افزار از گزینه open existing epw استفاده کنید و فایل را در کامپیوتر خود انتخاب کنید .

Mitra

سلام من اين آموزشو تهيه كردم خيلى خوب بود فقط نميدونم چطورى اطلاعات شهر ديگه مثل مشهد كه جزء شهر هاى انتخابى climet consultent نبودو انتخاب كنم راهنماييم كنيد ممنون

فریبرز ادیب

ممنونم از انتشارش...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی