اطلاعات دوره
آموزش درس انتقال داده ها به همراه حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش درس انتقال داده ها به همراه حل مساله

104,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 104,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد جباری4.2
  • زمان:10 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش درس انتقال داده ها درس انتقال داده از دروس اصلی رشته مهندسی کامپیوتر-گرایش سخت افزار می باشد. البته مباحث این درس در درس شبکه های کامپیوتری نیز وجود دارد. ماهیت این درس بررسی لایه های فیزیکی شبکه های کامپیوتری می باشد. ما در این درس نسبت به درس شبکه های کامپیوتری به صورت عمیق تر به این مباحث خواهیم پرداخت. در پایان هر بخش نمونه سوالات کنکوری مطرح و […]
دوره آموزش درس انتقال داده ها به همراه حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 104,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش درس انتقال داده ها به همراه حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

خیلی خوب نبود انشالله در بروزرسانی ها بهتر بشه

[email protected]

تسلط پایین فن بیان ضعیف علی رغم تدریس از روی جزوه ی کاغذی اماده فقط در ویدیو شماره ۱ بالا ۵ غلط چه در گفتار و چه از لحاظ درسی وجود دار ایشون به عنوان یک دانشجوی کامپیوتر کلمه ی ماکروویو رو چند بار کاملا اشتباه تلفظ میکنند .

پشتیبان توفیق پور

سلام روز بخیر سرفصل ها و دموی آموزش برای ارزیابی قبل از خرید در نظر گرفته شده… فن بیان و تسلط موضوع مهمی هست اما از محتوای اصلی آموزش که در سرفصل گفته و تدریس شده چیزی کاسته نشده این آموزش حدود 2 سال گذشته منتشر شده و ممکنه این 2 مورد رعایت نشده باشه از 6 ماه گذشته آموزش های جدید سایت با رعایت این نکات و کیفیت بالا ضبط و منتشر میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی