اطلاعات دوره
آموزش تحلیل و طراحی سیستم پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل و طراحی سیستم پروژه محور

104,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 104,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:بهنام یونسی2.9
  • زمان:3 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به نام خداوند بخشنده و مهربان با عرض احترام و ادب خدمت تمامی عزیزان با دوره بسیار جذاب و عالی، تحلیل و طراحی سیستم به‌صورت عملی و کاربردی در خدمت شما خواهیم بود. در این آموزش‌ سعی کرده ایم به سمت کاربردی شدن برویم و از ارائه مطالب تئوری زیاد و بی‌کیفیت خودداری کنیم و تنها مطالبی ارائه شوند که در عمل یادگیری آن‌ها مهم است. همانطور که در بخش […]
دوره آموزش تحلیل و طراحی سیستم پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهنام یونسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 104,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل و طراحی سیستم پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

samii

سلام من این دوره را تهیه کردم ولی شما گفتید پیش نیاز دوره تحلیل و طراحی سیستم هست ولی این دوره را پیدا نمی کنم انگار حذف شده حالا چه باید کرد؟

mohsen.irania

کیفیت صدا ضعیفه

بهزاد تقی زاده

سلام مهندس وقتتان بخیر من مصاحبه استخدامی برای تحلیل گر سیستم را دارم خواستم بدونم که این دوره مناسب است برای اینکه مشاهده کنم و اینکه اگر کسی اطلاعاتی در مورد این مصاحبه استخدامی دارد راهنمایی کنید ممنون

hadi.gb73

سلام وقت بخیر . دوره تحلیل و طراحی رو حذف کردبد؟

letafateh.baroon

سلام وقت شما بخیر استاد عزیز من قسمت شانزدهم این آموزش رو نگاه کردم و مثال uc ارسال نامه ها را به همراه جدول syntax دیدم و یاد گرفتم ولی بعد از آن تعریف کافی ای از alternative flow و بخصوص تفاوت جدول آن با جدول syntax رو متوجه نشدم… یعنی مبنا و اصول نوشتن جدول آلترنیتیو رو متوجه نشدم در حالی که در جدول syntax متوجه شدم ما بر اساس دیتای وارده به فیلد ها و مقادیر اشتباه اونو ایجاد میکنیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی