اطلاعات دوره
دوره آموزش الگوریتم‌های بهینه‌سازی و روش حل آنها
مسیر آموزشی

دوره آموزش الگوریتم‌های بهینه‌سازی و روش حل آنها

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره ما ابتدا چهار الگوریتم مهم بهینه‌سازی که در سال‌های اخیر بیشترین استفاده را در مقالات و زمینه‌های تحقیقاتی داشتند (GENETIC – PSO – ANT COLONY – HARMONY SEARCH) معرفی می‌کنیم. سپس در مورد هرکدام از این الگوریتم‌ها به بررسی تعدادی مقاله ISI که در ژورنال‌های معتبر در سال‌های اخیر چاپ شده‌اند، می‌پردازیم. درواقع هدف اصلی این دوره علاوه بر آشنایی با نحوه کار این الگوریتم‌ها، این است […]
دوره دوره آموزش الگوریتم‌های بهینه‌سازی و روش حل آنها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حمید باشعور سفیده خوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش الگوریتم‌های بهینه‌سازی و روش حل آنها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دانیال

سلام محیط برنامه نویسی این آموزش چیست؟ پایتون یا مطلب؟

hamid.abdoli1993

سلام ببخشید منظور از بررسی مقالات چیه است؟ یعنی یک مقاله را با کدش انجام می دهید ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی