اطلاعات دوره
آموزش اصول طراحی ساختمان های انرژی صفر ZEB
مسیر آموزشی

آموزش اصول طراحی ساختمان های انرژی صفر ZEB

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد حیرانی پور4.2
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس شما با اصول و مبانی طراحی ساختمان های انرژی صفر آشنا شده و در یک روش گام به گام، مفهوم و تاثیر اقلیم در طراحی ساختمان صفر انرژی به شما آموزش داده می شود که از این پس می توانید این اصول را برای طراحی هر نوع کاربری، مانند: مسکونی، آموزشی، اداری و… به کار ببرید. همچنین به شما نشان داده می شود که در یک رویکرد یکپارچه، چگونه از راهکارهای غیر فعال خورشیدی، همچون: عایق حرارتی، سایه اندازی، دریافت مستقیم نور خورشید و همچنین روش های فعال خورشیدی، مانند: آبگرمکن و سلول های فتوولتاییک، استفاده کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. در این مسیر، به مرور و بررسی نمونه های اجرا شده در جهان می پردازیم و با این گونه ساختمان ها آشنا می شویم. این آموزش برای تمامی افراد علاقه مند به افزایش بهره وری انرژی در ساختمان، می تواند مفید واقع شود.
دوره آموزش اصول طراحی ساختمان های انرژی صفر ZEB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد حیرانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول طراحی ساختمان های انرژی صفر ZEB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهسا

خیلی ممنون از استاد حیرانی پور. این دوره برای آشنایی با طراحی ساختمانهای صفر انرژی خیلی مفید بود. فقط کاش استاد اشاره میکردند که برای تحلیل و بررسی در هر قسمت مثل اقلیم یا انرژی از چه نرم افزارهایی باید استفاده کنیم. و لطفا آموزشهای بیشتری را در مورد اخذ رده انرژی a ,b برای ساختمانها و طریق محاسبه انرژی با نرم افزارها را برای رسیدن به ساختمان صفر انرژی برگزار کنید. ممنون از فرادرس.

آروین

این دوره اطلاعات کلی خوبی رو در اختیار من قرار داد. قطعا باید در هر بخش مطالعه دقیق تر و عمیق تری صورت بگیره. ساختار کلی طراحی و بعد های مختلف طراحی در این آموزش مطرح شد و یک مهندس طراح از اینکه باید چه جوانبی رو در طراحی در نظر بگیره ، آشنایی لازم البته نه کافی را بدست می آورد. هر بخش باید توسط مهندسین مربوطه طراحی و مد نظر قرار بگیره که خود نیازمند دانش و تخصص در هر بخش هست. ممنون از اطلاعاتی که در ان آموزش در اختیار من قرار دادید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی