اطلاعات دوره
فیلم آموزش منطق فازی و مجموعه های فازی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش منطق فازی و مجموعه های فازی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:14 نظر3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

  منطق فازی چیست؟ در دنياي رياضي، مفاهيم، منطق ها و روابط بسياري وجود دارند. بسياري از اين روابط و مفاهيم و … (يا بهتر بگوييم تا چندي پيش همه اين روابط و مفاهيم و …) مبتني بر سيستم دو ارزشي، يعني درست يا نادرست، قرار گرفته اند. به طور مثال مي گويند : اين سيستم طبق فلان اصل يا فلان رابطه و قضيه رياضياتي، ناپايدار است (يا پايدار است). […]
دوره فیلم آموزش منطق فازی و مجموعه های فازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش منطق فازی و مجموعه های فازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

واقعا دمتون گرم خیلی دنبال آموزشی با این موضوع بودم

abbaszadeh79

سلام ممکنه فایل هارو کامل کنید حتی اگر هزینه هم داته باشه با ارزشه

soheylakazemi

سلام درحال حاضر امکان کامل کردن این دوره به دلیل اینکه با مدرس همکاری نمیکنیم وجود نداره .

توحید

سلام .. ببخشید ممنون میشیم این مجموعه رو کامل در اختیارمون بزارین حتی با هزینه (قسمت 2 تا 10 وجود نداره) یا لااقل قسمت 10 رو بزارین که اعداد فازی از اونجا شروع میشن بی نهایت از لطفتون ممنون میشیم با سپاس

پشتیبان خرید رادفر

سلام این آموزش تک قسمت هستش…

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی