اطلاعات دوره
داده کاوی در پایتون؛ مصور سازی داده های ویروس کرونا با پایتون
مسیر آموزشی

داده کاوی در پایتون؛ مصور سازی داده های ویروس کرونا با پایتون

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر3.2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:بهداد کریمی3.2
  • زمان:4 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ویروس کرونا، ویروسی که امروزه دنیا را فراگرفته است و زندگی همه افراد را تحت تاثیر قرار داده است. این ویروس بسیاری از کسب و کارها را مختل کرده و کار بسیاری از آنها را به نابودی رسانده است. همین فرصت اما، فرصتی بزرگ برای کسب و کارهای مرتبط به تکنولوژی است تا بتوان آنها را گسترش داد. برنامه نویسی پایتون نیز یکی از این کسب و کارها است. اگر […]
دوره داده کاوی در پایتون؛ مصور سازی داده های ویروس کرونا با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهداد کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره داده کاوی در پایتون؛ مصور سازی داده های ویروس کرونا با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Sarmayegozari.shk-1

ممنون از تدریس خوب شما

hosein97

به هیچ وجه از دوره راضی نیستم. استاد دوره به طور واضحی پروژه را از قبل حفظ کرده و در بعضی موارد مانند قسمت نوشتن الگوریتم svm به هیچ وجه علم به مفهوم و دلیل کد هایی که مینویسد ندارد. دوره به طور واضحی از جای دیگری برداشت شده که با اعتماد به نفسی بسیار زیاد کپی و انتشار پیدا کرده!

dorimohammad989

ممنون از آقای کریمی بابت این دوره

dorimohammad989

بسیار عالی ممنون از مدرس عزیز

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی