اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش سازمانی سیستم حضور و غیاب کارمندان به زبان سی شارپ با دیتابیس آنلاین
مسیر آموزشی

دوره آموزش سازمانی سیستم حضور و غیاب کارمندان به زبان سی شارپ با دیتابیس آنلاین

312,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 312,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش سازمانی سیستم حضور و غیاب کارمندان به زبان سی شارپ با دیتابیس آنلاین در این دوره  آموزشی، سیستم حضوروغیاب کارمندان (سازمان جهاد کشاورزی)  از 0 تا 100 با زبان سی شارپ و تکنولوژی Entity Framework به‌صورت تجاری آموزش داده می‌شود. با توجه به این‌که دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی سی شارپ به‌صورت پروژه محور به‌وفور یافت می‌شود، در این دوره ما سعی بر این داریم که نکات طلایی برنامه‌نویسی و […]
دوره دوره آموزش سازمانی سیستم حضور و غیاب کارمندان به زبان سی شارپ با دیتابیس آنلاین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهنام کلانتر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 312,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش سازمانی سیستم حضور و غیاب کارمندان به زبان سی شارپ با دیتابیس آنلاین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی