اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد قفل سخت افزاری یا قفل دانگل USB
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد قفل سخت افزاری یا قفل دانگل USB

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

 دوره آموزش ایجاد قفل سخت افزاری با USB برای نرم افزار های سی شارپ قفل سخت افزاری (Hardware Lock) یا دانگل (Dongle) وسیله ای الکترونیکی است که به منظور ایجاد امنیت بیشتر برای نرم افزار و جلوگیری از کپی شدن غیرقانونی آن طراحی و ساخته شده است. قفل سخت افزاری تا حد زیادی از دسترسی غیرقانونی افراد غیرمجاز به نرم افزار جلوگیری می کند. زیرا کپی کردن سخت افزار بسیار دشوارتر […]
دوره آموزش ایجاد قفل سخت افزاری یا قفل دانگل USB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سجاد سحرخوان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد قفل سخت افزاری یا قفل دانگل USB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی