اطلاعات دوره
آموزش لب ویو LabVIEW – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش لب ویو LabVIEW – جامع و کاربردی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:35 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهرداد خلجی4.2
  • زمان:14 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد نرم افزار Labview زمینه های مختلفی از پروژه های دانشجویی را در بر می گیرد. به کمک این آموزش الفبای کار با نرم افزار و نکات مرتبط با آن آموزش داده می شود و می توان در هر یک از کاربردهای تخصصی، از قبیل: پردازش سیگنال ها و تصاویر، کنترل سیستم ها، شبکه های کامپیوتری، رباتیک، ریاضیات، برنامه نویسی های سخت افزاری FPGA و…، از ابزارهای توانمند این نرم افزار استفاده نمود.
دوره آموزش لب ویو LabVIEW – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد خلجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لب ویو LabVIEW – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هومن

لب ویو تو کار برای اتوماسیون استفاده می شد، من خودم کارشناس نت هستم و فرایندشو کامل بلد بودم به این آموزش هم امتیاز بالایی میدم چون تونستم تو کارم ازش استفاده کنم.

شهرام

هم محتوا خوب بود هم نحوه انتقال بیان مدرس.

آرمین

تقریبا متوسط بود اگر مثال بیشتری می زدند بهتر بود.

آزیتا

آموزش خوبیه درسته کامل کامل نیست ولی دید اولیه رو میده مسیر رو مشخص میکنه و پایه رو قوی تر میکنه.

یاسین

کامل دیدم، خیلی خوبه، هم تسلط استاد و هم شیوه کار با نرم افزارشون، چون نرم افزار پیچیده ای هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی