اطلاعات دوره
آموزش تری دی مکس از معرفی محیط تا رندر حرفه ای 3Ds Max
مسیر آموزشی

آموزش تری دی مکس از معرفی محیط تا رندر حرفه ای 3Ds Max

410,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 410,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:تصویر سازان4
  • زمان:8 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره کاملاً برای یک مبتدی طراحی شده است، اما اگر همه شما در مدلینگ مشکل دارید، نکات و ترفندهای ساده ای را در اختیار شما قرار می دهم، آنها را با شما به اشتراک خواهم گذاشت . ابتدا به آشنایی رابط کاربری، منوها و دستورات پرداخته میشود، سپس به سراغ ترسیم اشکال مختلف و در ادامه با بافت و تکسچر آبجکت ها آشنا شده و برای طبیعی تر شدن صحنه ساخته شده به نورپردازی و سایه آبجکت ها میپردازیم و برای تصویر برداری از صحنه با انواع دوربین ها آشنا شده و در انتها به رندر گیری از کار میپردازیم.
دوره آموزش تری دی مکس از معرفی محیط تا رندر حرفه ای 3Ds Max دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط تصویر سازان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 410,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تری دی مکس از معرفی محیط تا رندر حرفه ای 3Ds Max را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

rezayatzeinab

سلام وقتتون بخیر خیلی عالی توضیح داده شده برای من که هیچی از تریدی مکس نمیدونستم خیلی مفید بود و تخفیف خوبی هم داشت خیلی خیلی ممنون

TasvirSazan مدرس دوره

سلام وقت بخیر مچکرم از نظر ارزنده شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی