اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مینی دوره آموزش پریمیر رایگان 2023 با مثال های کاربردی
مسیر آموزشی

مینی دوره آموزش پریمیر رایگان 2023 با مثال های کاربردی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حمید سهرابی4.3
  • زمان:3 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره حاصل سال ها تجربه مدرس در حوزه تدوین است که مسیر چندین ساله یادگیری را به تنها چند ماه کاهش می دهد. شما با گذراندن این دوره، خواهید فهمید که کجای مسیر هستید و به کجا باید بروید. همه چیز برای شما روشن خواهد شد و نرم افزار پریمیر را در سریع ترین زمان ممکن یاد میگیرید. شما با ثبت نام در دوره آموزش تدوین فیلم با پریمیر و دیدن مباحث این دوره، با جذابیت های تدوین آشنا شده و نرم افزار پریمیر را خواهید شناخت.
دوره مینی دوره آموزش پریمیر رایگان 2023 با مثال های کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حمید سهرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مینی دوره آموزش پریمیر رایگان 2023 با مثال های کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی