اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مجموعه آموزشی میکروکنترلرهای سری ARM- بخش دوم
مسیر آموزشی

مجموعه آموزشی میکروکنترلرهای سری ARM- بخش دوم

16,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1/5
وضعیت قیمت: 16,200 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و پیدایش دستگاه های زیاد الکترونیکی و پیشرفت بالای سیستم عامل ها و علاقه شرکت ها به استفاده از سیستم عامل برای هر دستگاه نیمه هوشمند،علاقمند به طراحی مجموعه آموزشی میکروکنترلرهای سری ARM شدیم.  در بخش دوم تو ضیحاتی مختصر در مورد  میکرو کنترلر ها را خواهیم داشت.در بخش اول ما به برسی اساس ساختاری پردازنده های ARM پرداختیم و سیر صعودی به […]
دوره مجموعه آموزشی میکروکنترلرهای سری ARM- بخش دوم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره می‌باشد که در دانشجویار توسط رسول وظیفه دان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 16,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مجموعه آموزشی میکروکنترلرهای سری ARM- بخش دوم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی