اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی سیستم های کنترلی با آردوینو Arduino
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی سیستم های کنترلی با آردوینو Arduino

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:4 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، در ابتدا با چند نمونه از موتورهای صنعتی آشنا خواهیم شد. سپس به مبحث اندازه گیری موقعیت و سرعت موتور جریان مستقیم با استفاده از انکودر و سخت افزار آردوینو می پردازیم. در ادامه آموزش، انواع کنترلرها برای کنترل موقعیت و سرعت موتور معرفی خواهد شد و سیستم حلقه بسته در نرم افزار آردوینو به صورت عملی اجرا خواهد شد و در نهایت روش های فرمان دادن به موتور یعنی از طریق ارسال سیگنال آنالوگ، ارسال از طریق صفحه کلید و ارسال از طریق موبایل (بلوتوث موبایل) را ارائه خواهیم داد.
دوره آموزش پیاده سازی سیستم های کنترلی با آردوینو Arduino دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی سیستم های کنترلی با آردوینو Arduino را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

عالی بود، کامل ندیدم، اما تسلط مدرس کافی بود.

علی

استاد خیلی خوب آموزش میدند خیلی قشنگ برنامه نویسی شو گفتند و بعدش پیاده سازیش کردند.

سهراب

با سلام خدمت استاد گرامی لطفا نام و نوع موتور DC استفاده شده در این مجموعه را ذکر کنید.بنده برای انجام پروژه قصد تهیه آن را دارم.ممنون

سامرند

در قسمت کنترل زاویه موتور به صورت مستقیم توسط سیمولینک توضیح ندادند که چرا از خود بلوک PID داخل سیمولینک به چه علت استفاده نکردند و یک m فایل براش نوشتن و این deadBand ها رو آیا باید حتما قراربدیم و اگر حتما باید قرار بدیم نمیشه اونا رو توی همون بلوک PID داخل سیمولینک تعریف کرد. باز هم خیلی ممنونم از شما.

سامرند

باسلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی، سوالی که برای من پیش اومده اینه که داخل سیمولینک ضرایب kp و ki برای کنترل سرعت موتور DC بترتیب برابر 0.15 و 0.2 بعد از تیون کردن بدست اومد ولی استاد این ضرایب رو داخل کد آردوینو بترتیب برایر 1 و 1.5 گرفتند و توضیح ندادند که چرا این اعداد رو اصلا استفاده نکردند؟!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی