اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استراتژی بیل ویلیامز به زبان ساده بهمراه معرفی استراتژی
مسیر آموزشی

آموزش استراتژی بیل ویلیامز به زبان ساده بهمراه معرفی استراتژی

73,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 73,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یک تاجر با ملیت آمریکایی که مولف کتاب های  روانشناسی تجارت ، تحلیل تکنیکال و نظریه هرج و مرج در تجارت بورس ، کالا و بازارهای ارز و همچنین اندیکاتورهای نظیر اندیکاتور فراکتال می باشد. بیل ویلیامز که با بررسی و تحلیل داده های سهام، نظریه خود را مطرح نمود. آقای ویلیامز یک نظریه منحصر بفردی را بسط داد و این نظریه ترکیب تئوری آشفتگی با روانشناسی تجاری بود و […]
دوره آموزش استراتژی بیل ویلیامز به زبان ساده بهمراه معرفی استراتژی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط میلاد آقابابا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 73,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استراتژی بیل ویلیامز به زبان ساده بهمراه معرفی استراتژی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی