اطلاعات دوره
آموزش بورس از مقدماتی تا انواع تحلیل های حرفه ای  – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش بورس از مقدماتی تا انواع تحلیل های حرفه ای – جامع و کاربردی

785,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 785,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:68 نظر3.4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:میلاد آقابابا3.2
  • زمان:42 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این روزا توی هر جمع و گروهی، توی جامعه حقیقی و مجازی یکی از بحث ها و صحبت های جذاب بورس هست، مطمئنا کلماتی مثل شاخص ، کد بورسی ، سجام، کارگزاری، مفید، آگاه و … را بارها شنیده اید. اما چرا بحث بورس در کشور داغ شد؟ چه اتفاقی افتاد که اقبال عمومی جامعه به این سمت و سو کشیده شد؟ پاسخ واضح است، تورم افسارگسیخته کشور در سالهای […]
دوره آموزش بورس از مقدماتی تا انواع تحلیل های حرفه ای – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط میلاد آقابابا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 785,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بورس از مقدماتی تا انواع تحلیل های حرفه ای – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد مسلسل

سلام ی سوال با یاد گرفتن تحلیل تکنیکال میتونم بازار فارکس هم تحلیل کنم

Afshin02211

نان پدر و شیر مادر حلالت اقابابا

faribapirkhalili

سلام. من دوره رو خریداری کردم و مشکلی دارم تو ریسک ریوارد ,دوره پشتیبانی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Yoo3ef

با عرض سلام و خسته نباشید ، من سال ۹۹ با قیمت ۱۰۰. هزار تومان دوره رو خریداری کردم اما متاسفانه فرصت نشد دوره رو مشاهده کنم، بعد ها که از روی موبایل ویدیو ها رو انتقال دادم به کامپیوتر متوجه شدم قسمت های ۳/۴/۵ فصل دوم رو ندارم به اکانت استاد در تلگرام پیام دادم چند ماه پیش اما هنوز جوابی دریافت نکردم اگر امکانش هست لطف کنید یک راهنمایی بکنید بنده رو با تشکر.

hsart

سلام دوست عزیز روز شما بخیر لطفا یک تیکت با اکانتی که دوره رو خرید کردید ارسال کنید تا بررسی کنیم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی