اطلاعات دوره
Crypt کردن اطلاعات ، جهت افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت اطلاعات فلش ، هارد و …
مسیر آموزشی

Crypt کردن اطلاعات ، جهت افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت اطلاعات فلش ، هارد و …

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امنیت اطلاعات
دوره Crypt کردن اطلاعات ، جهت افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت اطلاعات فلش ، هارد و … دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط مهدی باشیب دار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره Crypt کردن اطلاعات ، جهت افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت اطلاعات فلش ، هارد و … را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

amirbehtash

مرسی حتما امتحان می کنم.

amirbehtash

سلام. استاد محترم توی نسخه Ultimate که بکار میبرین bitlocker وجود داره اگه وقتی توی فیلم روی درایو سی رایت کلیک کردین دقت کنین میبینین. بعدم اگه می تونین نحوه دور زدن پسورد bitlocker رو بگین ممنون میشم.

مدرس باشیب دار مدرس دوره

bitlocker فقط در ویندوز کار میکنه و در لینوکس شما میتونی بدون رمز وارد اون درایو بشی در مک امتحان نکردم ولی میگن میشه نرم افزار هایی بود که من خیلی وقت پیش باهاشون کار کردم ولی نشد. اگه نرم افزاری رو هم داشته باشه برای دور زدنش پولی هست و تو اینترنت پیدا نمیشه در ضمن این نرم افزاری که من اموزش دادم خیلی امن تر از bitlocker هست

مدرس باشیب دار مدرس دوره

بله در نسخه ultimate و یک نسخه دیگه که دقیق یادم نیست ولی فکر کنم اینتر پرایس این نرم افزار bitlocker وجود داره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی