اطلاعات دوره
فیلم اموزش مخفی کردن درایو های ویندوز با روشهای متفاوت
مسیر آموزشی

فیلم اموزش مخفی کردن درایو های ویندوز با روشهای متفاوت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به نام خدا در این قسمت به عنوان زنگ تفریح زوشهای مخفی کردن درایو های ویندوز بدون ابزار اضافی را توضیح می دهم مخفی کردن درایو های دلخواه از طریق رجیستری ویندوز مخفی کردن درایو های دلخواه از طریق گروپ پالیسی مخفی کردن درایو های ویندوز از طریق دیسک منجمنت  
دوره فیلم اموزش مخفی کردن درایو های ویندوز با روشهای متفاوت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم اموزش مخفی کردن درایو های ویندوز با روشهای متفاوت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

سلام..ممنون از آموزشهای خیلی عالیتون..یه سوال داشتم ؟ البته درمورد این پست نیست…آیا میشه فایلهایی با پسوند Rar رو پسوردشونو پیدا کرد؟ من چند تا نرم افزار دانلود کردم و پیدا نشد…اگه شما راه حلی دارید ممنون میشم کمکم کنید..با تشکر…

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی