اطلاعات دوره
آموزش ساخت نرم افزارهای قابل اجرا بدون نیاز به نصب (پرتابل portable)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت نرم افزارهای قابل اجرا بدون نیاز به نصب (پرتابل portable)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار های پرتابل نرم افزار هایی هستند که بدون نیاز به نصب در هر کامپیوتری قابل اجرا هستند مزایای استفاده از این برنامه ها عبارت اند از: 1- سرعت بالا در استفاده 2- قابل اجرا در محیط هایی که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد … اما برای ساخت این نرم نوع برنامه ها می توانید از نرم افزار vmware thin app استفاده نمایید دانلود در ادامه مطلب   […]
دوره آموزش ساخت نرم افزارهای قابل اجرا بدون نیاز به نصب (پرتابل portable) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت نرم افزارهای قابل اجرا بدون نیاز به نصب (پرتابل portable) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

AlirezaM

کاربردی بود متشکرم

esmaiel.zarriny

خیلی ویدئو بد ضبط شده و بسیار بی کیفیت هست

ابوالفضل

با تشکر خیلی کابردی بود لطفا اگر میشه اموزش اون برنامه ساخت کامپیوتر مجازی هم بزارید اگر هست هم ممنون میشم لینکشو برام بفرستی

elahimeysam1988

مرسی ممنونم عالی واقعا جالب

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی