اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور موتور بازی سازی گیم میکر استودیو – ساخت بازی با GameMaker Studio
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور موتور بازی سازی گیم میکر استودیو – ساخت بازی با GameMaker Studio

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد ملا محمد5
  • زمان:2 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار GameMaker Studio یک نرم‌افزار محبوب برای ساخت بازی است و علاقه‌مندان به بازی‌سازی می‌توانند از این نرم‌افزار برای ساخت بازی و پیاده کردن ایده‌های خود استفاده کنند. هدف از این فرادرس، یادگیری کار با GameMaker Studio، ساخت یک بازی، به انتها رساندن پروژه و خروجی گرفتن از بازی به صورت فایل اجرایی است. در پایان این آموزش، دانشجویان می‌توانند بازی مورد نظر خود را بسازند و ایده‌هایی که دارند را پیاده کنند. در این فرادرس سعی شده تا علاقه‌مندان به ساخت بازی‌های کامپیوتری و موبایلی، کار با نرم‌افزار بازی‌سازی را بیاموزند و بتوانند بازی‌های مختلف را طراحی و برنامه‌نویسی کرده و از این راه درآمد کسب کنند.
دوره آموزش پروژه محور موتور بازی سازی گیم میکر استودیو – ساخت بازی با GameMaker Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد ملا محمد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور موتور بازی سازی گیم میکر استودیو – ساخت بازی با GameMaker Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کیان

عالی بود. ممنون

محمد سردشتی فرد

واقعا عالی بود بسیار کاربردی و پروژه محور.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی