اطلاعات دوره
آموزش رایگان مدار منطقی (سیستم دیجیتال)
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مدار منطقی (سیستم دیجیتال)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این درس یکی از مهمترین دروس گرایش دیجیتال مهندسی برق و همین‌طور مهندسی کامپیوتر است. هدف از این درس آشنایی با اصول و تحلیل و طراحی مدارهای منطقی دیجیتال ، طراحی سیستمی توسط مدارهای مجتمع قابل برنامه ریزی (PLD) و زبان توصیف سخت افزار است.
دوره آموزش رایگان مدار منطقی (سیستم دیجیتال) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط زین العابدین نوابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مدار منطقی (سیستم دیجیتال) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهرام

عالی

حسین

با اختلاف بهترین و کامل ترین دوره ای بود که دیده بودم. اصن با تدریس استاد نوابی عاشق سیستم های دیجیتال میشید.با تشکر از تیم خوب مکتبخونه برای تهیه این آموزش امیدوارم هماهنگی های بیشتری با ایشان شکل بگیره و دوره های بیشتری با تدریس ایشان قرار بدید.

مهدی

با سلام یکی از ویژگی های جالب توجه این است که در این دوره تقریبا تمام لغات تخصصی مربوط به درس انگلیسی است و استاد از جمله های ساده فارسی دربردارنده تعداد زیادی لغت تخصصی انگلیسی استفاده می‌کند. از نظر تمرینی برای یادگیری دروس به زبان انگلیسی بسیار مناسب است.

کاربر مکتب‌خونه

استاد بسیار مسلط هستن . کاملا جذاب تدریس میکنن و با وجود اینکه کلمات انگلیسی زیادی استفاده میکنن خیلی عجیبه که حتی یک مورد نیست که ایشون توضیح بدن و شما نفهمید ! کاش اساتید تمام درس ها اینجوری بودن . به هر حال من که حتی یک نقطه از تدریس ایشون نبود که نفهمیده باشم و به طور کامل متوجه شدم چی میگن .

کاربر مکتب‌خونه

سلام. این دوره یکی از فوق العاده ترین دوره هایی بود که در عمرم دیدم. دکتر نوابی عزیز واقعا استاد بزرگی هستند و من تمام لحظاتی که کلاس رو گوش میدادم هر لحظه به وجود این استاد افتخار میکردم و با عشق درس رو یاد میگرفتم. دست شما مکتبخونه ای های عزیز درد نکنه واقعا ممنون که هستید و این امکان رو برای افرادی مثل من که از داشتن همچین اساتیدی محروم هستم فراهم کردید که از این گنجینه استفاده کنیم. من هر کی هستم و هر کسی در آینده بشم همه رو از شما دارم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی