اطلاعات دوره
آموزش کتاب مبانی و کاربرد رایانه
مسیر آموزشی

آموزش کتاب مبانی و کاربرد رایانه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی به تدریس فصل دوم از کتاب مبانی و کاربرد رایانه خواهیم پرداخت و با مفاهیم سخت افزار رایانه شخصی آشنا خواهید شد. در این دوره کوتاه فصل دوم از کتاب مبانی و کاربرد رایانه هنرستان تدریس می شود. در این آموزش می خواهیم شما را با سخت افزار رایانه شخصی و کاربرد آن ها آشنا سازیم. با توجه به اهمیت رایانه در تمامی علوم، لازم است کسانی که در حال فراگیری رشته های غیر از رایانه می باشند، با مفاهیم پایه، و کاربرد آن ها و آموزش های مقدماتی رایانه آشنا باشند. آنچه در آموزش کتاب مبانی و کاربرد رایانه | فصل سخت افزار رایانه شخصی بیان می شود:
دوره آموزش کتاب مبانی و کاربرد رایانه دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب مبانی و کاربرد رایانه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید محمد علوی

خوب بود مرسی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی