اطلاعات دوره
آموزش پریمیر 2020 - مقدماتی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش پریمیر 2020 - مقدماتی - مقدماتی

23,520 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 23,520 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش پریمیر 2020 قصد داریم بصورت کوتاه و در سطح مقدماتی به آموزش کار با نرم افزار پریمیر پرو بپردازیم. یکی از نرم افزارهای قدرتمند در حوزه ویرایش و تدوین ویدیو ادوبی پریمیر است که امکانات و قابلیت های بسیاری دارد. تمامی افرادی که قصد دارند در حوزه تدوین فعالیت کنند کار با این نرم افزار را باید بلد باشند. در این دوره کوتاه قصد داریم بطور مقدماتی شما را با این نرم افزار آشنا کنیم.  در آموزش پریمیر 2020 علاوه بر آموزش کار با ابزارها و معرفی محیط، نکات ریز تدوین مانند کاستوم کردن صفحه ی ادیت، کار با زبان فارسی، تغییر میزان صدا همگام با فیلم و ... نیز آموزش داده خواهد شد.
دوره آموزش پریمیر 2020 - مقدماتی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد مبین قائمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,520 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پریمیر 2020 - مقدماتی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی