اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فشرده سازی فایل با WinRAR
مسیر آموزشی

آموزش فشرده سازی فایل با WinRAR

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو آموزش فشرده سازی فایل با WinRAR قصد داریم بصورت کامل به معرفی و بررسی نرم افزار فشرده سازی وین رار و نحوه کار با آن بپردازیم. WinRAR نرم افزار بایگانی کننده و فشرده سازی فایل ها است که می توان گفت یكی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. در این ویدیو قصد داریم بطور کامل از ابتدا یعنی نصب برنامه، نحوه کار با نرم افزار وین رار را بررسی کنیم. آنچه در آموزش فشرده سازی فایل با WinRAR بیان خواهد شد:
دوره آموزش فشرده سازی فایل با WinRAR دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیرمحمد شیاسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فشرده سازی فایل با WinRAR را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی