اطلاعات دوره
آموزش افزایش سرعت ویندوز
مسیر آموزشی

آموزش افزایش سرعت ویندوز

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افزایش سرعت ویندوز با: محدود کردن پردازش های Start up، کاهش استفاده از افکت ها و بهینه سازی فضای هارد دیسک در این دوره آموزشی در سه ویدیو کوتاه یاد می گیریم که چطور سرعت ویندوز را افزایش دهیم. در این آموزش از ویندوز 10 استفاده شده است اما این روش ها در همه ویندوز ها مورد استفاده هستند. 1. افزایش سرعت ویندوز 10 با محدود کردن پردازش های Start up
دوره آموزش افزایش سرعت ویندوز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش سرعت ویندوز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی