اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سفارشی سازی راست کلیک (Right Click)
مسیر آموزشی

آموزش سفارشی سازی راست کلیک (Right Click)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چگونه راست کلیک را برای خودمان اختصاصی کنیم؟-با دانلود رایگان آموزش در این فیلم آموزشی نحوی سفارشی سازی راست کلیک در ویندوز را بررسی می کنیم. که به وسیله سفارشی سازی راست کلیک شما می توانید عملکردها و برنامه هایی که معمولا با ان زیاد کار دارید، به منوی راست کلیک اضافه کنید. برای سفارشی سازی راست کلیک ما از نرم افزار Right Click Enhancer استفاده می کنیم. شما می توانید عبارت “دانلود نرم افزار Right Click Enhancer” را در گوگل جستجو و نرم افزار را دانلود کنید.
دوره آموزش سفارشی سازی راست کلیک (Right Click) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مجید مهاجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سفارشی سازی راست کلیک (Right Click) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی