اطلاعات دوره
دوره آموزشی پروژه محور Docker برای مهندسان داده
مسیر آموزشی

دوره آموزشی پروژه محور Docker برای مهندسان داده

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آشنایی با Docker  Docker یک ابزار برای ایجاد کانتینر است که به توسعه‌ی استاندارد نرم افزار کمک می‌کند. با استفاده از Docker می‌توان یک بسته‌ی کامل از تمام ابزارها و کتابخانه‌هایی که برای اجرای نرم افزار نیاز است تشکیل داد و اجرای برنامه را در هر محیطی اعم از رایانه‌ی شخصی و یا سرور بدون تغییر در رفتار برنامه، تضمین کرد.  Docker دارای قابلیت‌های مختلفی نظیر مپ کردن پورت، ایجاد شبکه‌ی مجازی، ایجاد والیوم‌های مجازی، ارکستریشن و… است که با استفاده از آنها میتوان فرایند توسعه‌ی نرم افزار را گسترش داد. همچنین از Docker می‌توان برای ایجاد پلتفرم‌های مایکروسرویس و رپلیکیشن و لود بالانسینگ نیز استفاده کرد تا بتوان با استفاده از این قابلیت‌ها برنامه‌های سازمانی بزرگ با ورود داده‌ی بسیار زیاد را طراحی و اجرا کرد. در این دوره ما به بررسی Docker از صفر می‌پردازیم و حتی اگر تا به حال اسم Docker را هم نشنیده باشید با استفاده از این دوره می‌توانید نحوه‌ی استفاده از Docker را به صورت حرفه‌ای یاد گرفته و در نرم افزارهای خود از آن استفاده کنید. حاصل دوره یادگیری حرفه‌ای Docker و آشنایی با پلتفرم مایکروسرویس
دوره دوره آموزشی پروژه محور Docker برای مهندسان داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در مدرسه بیگ دیتا توسط حسام غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی پروژه محور Docker برای مهندسان داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی