اطلاعات دوره
دوره آموزشی گراف کاوی با پایتون
مسیر آموزشی

دوره آموزشی گراف کاوی با پایتون

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مقدمه Networkx یک بسته پایتون برای ایجاد، دستکاری و مطالعه ساختار، پویایی و عملکرد شبکه های پیچیده است. این کتابخانه گراف هایی ایجاد می کند که از گره ها و یال ها تشکیل می شود. لازم به ذکر است که Networkx، اساسا با دیکشنری ها کار میکند. یکی از اولین کار هایی که دانشمندان علوم شبکه در فرایند کاری خود انجام میدهند تحلیل اولیه شبکه و به دست آوردن اطلاعات سودمند می باشد. انواع شبکه ها کتابخانه NetworkX چه کمکی به ما در تحلیل شبکه های پیچیده می کند؟ پیدا کردن درجه  یافتن کوتاه ترین مسیرها تحلیل شبکه های مقیاس آزاد بررسی انتقال پذیری در شبکه  یافتن مرکزیت های متنوع در شبکه  امکانات networkx ساختار داده ها برای نمودارها، گراف ها و چند گرافیک بسیاری از الگوریتم های مربوط به گراف ساختار شبکه و آنالیز مقادیر شبکه دارای ژنراتور برای گراف های کلاسیک، گراف های تصادفی و گراف های معنایی گره ها می توانند هر چیزی باشند (مثلا متن، تصاویر، سوابق XML) باشند لبه ها می توانند داده های دلخواه (مثلا وزن، سری زمانی) را نگه دارند مجوز منبع باز 3-clause BSD license با پوشش کد بیش از 90٪ تست شده است مزایای دیگری از Python شامل ساخت نمونه اولیه سریع، آسان برای آموزش، و چند پلت فرمی بودن دوره ای که پیش رو دارید آموزش عملی گراف کاوی و تحلیل شبکه های اجتماعی با زبان پایتون با استفاده از کتابخانه networkx را به شما آموزش خواهد داد. 
دوره دوره آموزشی گراف کاوی با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مدرسه بیگ دیتا توسط محمد حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی گراف کاوی با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی