اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره جامع ترید بیت کوین و رمزارزها در سال 1400: روزانه سود بگیرید!
مسیر آموزشی

دوره جامع ترید بیت کوین و رمزارزها در سال 1400: روزانه سود بگیرید!

590,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.3/5
وضعیت قیمت: 590,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

صفر تا صد آموزش ترید ارزهای دیجیتال با استراتژی های روز دنیا این دوره در حال ترجمه می باشد و به زودی تقدیم خواهد شد، قیمت این دوره در زمان انتشار 800 هزار تومان خواهد بود اما شما می توانید هم اکنون با 210 هزار تومان تخفیف فقط با 590 هزار تومان این دوره را پیش خرید نمایید.
دوره دوره جامع ترید بیت کوین و رمزارزها در سال 1400: روزانه سود بگیرید! دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در فروشگاه فایل فاپول توسط کریپتومستر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 590,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع ترید بیت کوین و رمزارزها در سال 1400: روزانه سود بگیرید! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی