اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی نقاشی دیجیتال با فتوشاپ - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نقاشی دیجیتال با فتوشاپ - مقدماتی

48,650 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 48,650 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش نقاشی دیجیتال با فتوشاپ قصد داریم در سطح مقدماتی شما را با نور و گرادینت و تاثیر آن در طراحی یک حجم و ابزارهای نقاشی دیجیتال آشنا سازیم. در بعضی مواقع طراحان و گرافیست ها در طراحی های دستی به خوبی نمی توانند طرحی که در ذهن دارند را با پیاده سازی کنند. می توان گفت نقاشی دیجیتال یا همان دیجیتال پینت یک راه حل مناسب برای برطرف کردن این مشکل است. نقاشی دیجیتال در واقع کشیدن نقاشی به صورت دیجیتال است که تمام تکنیک های نقاشی با قلم (ماوس) و ابزارهای دیجیتالی پیاده سازی می شود و از آن جایی که نرم افزار ادوبی فتوشاپ یک نرم افزار قدرتمند در حوزه طراحی می باشد، در طراحی دیجیتال از آن استفاده می شود. در این دوره به آموزش نقاشی دیجیتال (digital painting) در سطح مقدماتی می پردازیم و سه تکنیک متفاوت نقاشی دیجیتال را بصورت پروژه محور آموزش می دهیم. همانطور که گفتیم این دوره پروژه محور بوده و در آن به طراحی سه درخت کاربردی پرداخته، می توانید از این درخت ها در طراحی و فضاسازی برای انیمیشن یا خلق یک اثر هنری دیجیتال استفاده نمایید.
دوره آموزش مقدماتی نقاشی دیجیتال با فتوشاپ - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مریم پورنوروز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 48,650 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نقاشی دیجیتال با فتوشاپ - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی