اطلاعات دوره
آموزش خوانندگی و صداسازی - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش خوانندگی و صداسازی - مقدماتی

837,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 837,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش خوانندگی و صداسازی قصد داریم بصورت مقدماتی و پایه ای اصول صداسازی و گرم کردن صدا را بصورت تخصصی آموزش دهیم. اگر جز افرادی هستید که به خوانندگی علاقه مندید و نمی دانید باید از کجا و چطور شروع کنید پس در این دوره همراه ما باشید. این دوره می تواند یک نقطه شروع خوب برای شما باشد و خیلی از مشکلات شما را حل و یک مسیر مطمئن و سریع برای پیشرفت شما بسازد. در دوره آموزش خوانندگی و صداسازی شما بدون حضور مربی و استاد در خانه بصورت تخصصی با اصول و تمرین های پایه ای صداسازی و خوانندگی آشنا می کنیم. برای استفاده از این آموزش مهم نیست که در چه ژانری از موسیقی قصد دارید فعالیت کنید و یا با چه زبانی بخوانید، در این دوره نحوه استفاده درست از صدا را آموزش می دهیم اینکه چطور درست روی صدای خود تمرین کنید و چه تمرین هایی را انجام دهید تا بتوانید صدای خود را پرورش دهید و روی آن کنترل داشته باشید. شما بدون هیچ پیش نیازی خاصی می توانید در دوره شرکت کنید و بعد از گذراندن دوره اصول پایه ای صداسازی و خوانندگی را یاد می گیرید. نسخه انگلیسی این دوره قبلا در سایت یودمی منتشر شده است که بازخوردهای خوبی داشته و دانشجویان زیادی از آن استفاده کرده اند و در این نسخه تلاش کرده ایم نواقص نسخه قبل را برطرف کنیم و دوره را نسبت به دوره قبل کامل تر ارائه دهیم.
دوره آموزش خوانندگی و صداسازی - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط داود رضاییان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 837,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش خوانندگی و صداسازی - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی