اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقاشی خلاقانه برای کودکان 5 تا 13 سال - ترم اول - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی خلاقانه برای کودکان 5 تا 13 سال - ترم اول - مقدماتی

44,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 44,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ترم اول آموزش نقاشی خلاقانه برای 5 تا 13 سال قصد داریم در حدود 100 قسمت به آموزش مفاهیم و روش های ساده نقاشی خلاقانه به کودکان بپردازیم. نقاشی یکی از بهترین روش های آموزش به کودکان است، در هنگام کشیدن نقاشی کودک شما علاوه بر بازی با مفاهیم مختلفی آشنا شده و برای مدت طولانی روی یک کار خاص تمرکز می کند که باعث افزایش دقت، تمرکز، خلاقیت و تقویت ماهیچه های دست و عضلات می شود. مغز کودک در زمان کشیدن نقاشی فعالیت زیادی انجام می دهد که این امر باعث افزایش یادگیری او خواهد شد. ولی توجه کنید که باید یک محیط شاد و خلاقانه برای کودک ایجاد کنید. اگر بدنبال آموزش نقاشی خلاقانه برای کودک خود هستید این دوره مناسب شماست. این دوره برای کودکان 5 تا 13سال و مربیان مناسب است، در دوره آموزش نقاشی خلاقانه برای کودکان سعی کرده ایم آموزش ها گام به گام و همراه با خلاقیت باشد و با اشکال هندسی ساده شروع و کم کم جزئیات به نقاشی اضافه می کنیم. 
دوره آموزش نقاشی خلاقانه برای کودکان 5 تا 13 سال - ترم اول - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط هنرمند شو! مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 44,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی خلاقانه برای کودکان 5 تا 13 سال - ترم اول - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نقاشی سراسر اینترنت را در صفحه نقاشی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی