اطلاعات دوره
آموزش جامع ماندالا
مسیر آموزشی

آموزش جامع ماندالا

379,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 379,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش جامع طراحی و نقاشی ماندالا چیست؟ طراحی ماندالا یکی از شاخه‌های پرطرفدار در طراحی است که به واسطه کاربردهای بسیار زیاد این سبک از طراحی در طراحی فرش، معماری و ... روز به روز به تعداد طرفداران و علاقه‌مندان به این سبک جذاب طراحی افزوده می‌شود. در دوره آموزش طراحی ماندالا به آموزش گام به گام این سبک از طراحی پرداخته شده است. در طول آموزش این دوره شرکت‌کنندگان با همه ویژگی‌های این سبک آشنا خواهند شد و با استفاده از تمرین‌های ارائه شده در این دوره می‌توانند در پایان دوره به نقاشی ماندالا تسلط داشته باشند. در دوره آموزش ماندالا انواع گوناگون سمبُل‌های ماندالا برای آموزش در نظر گرفته شده است. علاوه بر آموزش این سمبل‌ها، نکاتی به منظور خلق سمبل‌های جدید و در نتیجه طراحی‌های جدید ماندالا آموزش داده شده است؛ چرا که ماهیت ماندالا با خلاقیت و تمرکز حواس گره خورده است و هر ماندالا آرتیست خوب باید بتواند طراح‌های جدید و خلاقانه ایجاد نماید. پس از یادگیری سمبل‌ها، هنرجو نحوه طراحی و ترکیب‌بندی پترن‌ها و الگوها را آموزش می‌بیند. در مرحله بعد قواعد رسم ماندالا آموزش داده شده است. این مرحله شامل روش‌ها و تقسیمات مختلف برای طراحی ماندالا است. در بخش نهایی آموزش، رنگ‌آمیزی ماندالا با تکنیک‌های مختلف مثل مدادرنگی، گواش، رنگ اکریلیک و روان‌نویس آموزش داده‌ شده است. همچنین در بخش پایانی این دوره نکاتی در خصوص تثبیت رنگ گفته‌ شده است که هنرجو با استفاده از این نکات تمامی مباحث مربوط به طراحی ماندالا را فرا می‌گیرد. در مراحل مختلف آموزش این دوره از منابع زیادی استفاده شده است. اصلی‌ترین منابع مورد استفاده این دوره عبارتند از: معماری آرکی تایپی (دکتر محمود گلابچی) ایتن، عناصر رنگ (یوهانس ایتن) ترکیب رنگ (جودی مارتین) آرایه ها و نقوش اسلیمی (امیر هوشنگ آقامیری)   هدف از برگزاری این دوره چیست؟ هدف اصلی این دوره آموزش جامع طراحی و نقاشی ماندالا و همه نکات مربوط به این نوع طراحی و نقاشی به مخاطبان و علاقه‌مندان است. به نحوی که همه افراد بتوانند با حضور در این دوره با همه موضوعاتی که به طراحی و نقاشی ماندالا مربوط می‌شوند آشنایی پیدا کنند. هنرجویان پس از فراگیری کامل این دوره آموزشی می‌توانند طرح‌های ارائه شده در این دوره آموزشی را به راحتی اجرا کنند. همچنین می‌توانند با بکارگیری اصول و قواعد آموزشی گفته شده، ماندالاهای خلاقانه و جدید طراحی، اجرا و رنگ‌آمیزی کنند. سفارش کار بگیرند و کسب درآمد کنند.   این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ با توجه به محتوایی که برای این دوره تهیه شده است، این دوره برای همه علاقه‌مندان به نقاشی و طراحی، علاقه‌مندان به سبک‌های جدید و خلاقانه و همه افرادی که دوست دارند نقاشی ماندالا را به طور اصولی و مرحله به مرحله یاد بگیرند مناسب خواهد بود. بیشتر بدانید
دوره آموزش جامع ماندالا دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط شیلا شاه‌آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 379,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع ماندالا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی