اطلاعات دوره
دوره آموزش سیستم مدیریت کتابخانه با Asp.Net Core
مسیر آموزشی

دوره آموزش سیستم مدیریت کتابخانه با Asp.Net Core

714,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 714,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:31 نظر3.7
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:فرهاد رضازاده3
  • زمان:41 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره شما به صورت حرفه ای با موارد انجام یک پروژه با Asp.Net Core نسخه 6 و در قالب پروژه سیستم مدیریت آنلاین کتابخانه آشنا خواهید شد که در آن از بسیاری از روشها و تکنولوژیهای بروز استفاد می شود که پیشنیاز آن آشنایی با Asp.Net Cor می باشد
دوره دوره آموزش سیستم مدیریت کتابخانه با Asp.Net Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط فرهاد رضازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 714,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش سیستم مدیریت کتابخانه با Asp.Net Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

MOHSEN_SH

سلام وقتی بعد از پابلیش رو iis قرار می دم صفحه سفید میاد علت چیه؟

rezasaidy

سلام و عرض ادب خدمت شما استاد بزرگوار اول تشکر کنم بابت دوره ی ارزشمند شما ، من تا قسمت 40 رو با دوره پیش رفتم و به دو تا مشکل به شرح ذیل برخوردم ، لطفا منو راهنمایی بفرمایید . 1- در مورد ردیفهایی که عکس دارند ، برای خذفشون وقتی از یک رکورد بیشتر میشه به مشکل برمیخوریم و فکر میکنم بخاطر SingleOrDefault باشه . البته مطمئن نیستم . 2- دوم اینکه در ویرایش آنهایی که عکس دارند ، چنانچه عکس رو تغییر ندیم و از همون عکسی که مال خوش هست بخوایم استفاده کنیم ، MOdel State ما true نمیشه مگر با انتخاب عکس که این خیلی جالب نیست ، چون ممکنه عکس نیاز به ویرایش نداشته باشه .. ممنون میشم منو راهنمایی کنید بازم از شما بخاطر همه زحماتتون تشکر میکنم .

farhad.fr.1361 مدرس دوره

با سلام خدمت شما دوست عزیز … خوشحالم که این دوره برای شما مفید بوده … در مورد سوال اول شما من بررسی میکنم در اولین فرصت ولی اگر به چنین مشکلی خوردید از متد Single استفاده کنید چون من قبل از ضبط هر جلسه تمام موارد رو چک میکنم و چنین مشکلی نبود . در مورد سوال دوم اگر به چنین مشکلی خوردید در قسمت جدول یا ViewModel مربوط به کتابها در کنار پراپرتی تصور یک ? علامت سوال قرار بدید تا قابلیت null پذیری هم داشته باشه اما در قسمت کنترل مربوطه این موضوع رو کنترل کنید موفق باشید

dani

سلام وقت بخیر من زمانی که فرم ثبت نام رو پر میکنم و دکمه ثبت رو میزنم بهم خطا میده Error. An error occurred while processing your request. Request ID: 00-1dc45972267d520e18327cc69b621a53-6d90fe9c966de3ff-00 Development Mode Swapping to Development environment will display more detailed information about the error that occurred. The Development environment shouldn’t be enabled for deployed applications. It can result in displaying sensitive information from exceptions to end users. For local debugging, enable the Development environment by setting the ASPNETCORE_ENVIRONMENT environment variable to Development and restarting the app.

farhad.fr.1361 مدرس دوره

با سلام به شما دوست عزیز … چون در این دوره از identity های دات نت استفاده شده معمولا وقتی اطلاعات تماس یا ایمیل به درستی وارد نشه این خطا میده … این موارد رو بدرستی وارد کیند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی