اطلاعات دوره
آموزش رسم نمودارهای پیشرفته در اکسل
مسیر آموزشی

آموزش رسم نمودارهای پیشرفته در اکسل

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:28 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:احمدرضا چراغلو4.6
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهم ترین و کاربردی ترین شیوه ارائه داده ها به طوری که قابل درک باشند از طریق نمودار صورت می پذیرد. از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی های نرم افزار اکسل، امکان طراحی انواع نمودارها متناسب با نوع داده ها است. نمودارهایی که علاوه بر ویژگی های اصلی و کاربردی ای که دارند، می توانند با ویژگی های بصری مختلف خود بیشتر مورد توجه قرار گیرند. این آموزش به طراحی نمودارهای پیشرفته اکسل می پردازد که می توان از آن ها در تهیه انواع داشبورد های مدیریتی استفاده کرد. نکته مثبت این آموزش این است که فرمول هایی که در رسم بعضی نمودارها استفاده شده، قبل از استفاده به اختصار توضیح داده شده است و مساله گنگ و مبهمی را برای یادگیری باقی نمی گذارد.
دوره آموزش رسم نمودارهای پیشرفته در اکسل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط احمدرضا چراغلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رسم نمودارهای پیشرفته در اکسل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرشته

کار منو که خیلی راه انداخت عالی بود.

محمد

بیشتر فیلم رو نگاه می کنم تا اون فایل های پی دی اف، خیلی همون ویدئوها کامل بود.

Mohsen

بسیار آموزش عالی بود.

مهسا

خیلی رضایت بخش و به نظرم آموزش کاملی بود.

محمدرضا

تشکر از مدرس گرامی بابت مطالب مفیدی که ارائه کردن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی