اطلاعات دوره
بررسی هک و امنیت وب از دیدگاه HTTP
مسیر آموزشی

بررسی هک و امنیت وب از دیدگاه HTTP

36,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 36,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره بررسی هک و امنیت وب از دیدگاه HTTP قصد داریم بصورت تئوریک به بررسی آسیب پذیری های وب از بعد و دیدگاه HTTP بپردازیم. تسهیل کارهای HTTP توسط فریمورک های Back-End باعث شده تا ناآگاهی بزرگی بین بعضی برنامه نویسان وب به وجود بیاید. به همین دلیل، یک فرصت خوب برای نفوذگران وب ایجاد کرده که از این فرصت استفاده کنند. در این دوره به تشریح همان فرصت ها و آسیب پذیری ها می پردازیم، چون این آسیب پذیری ها کلا به HTTP مربوط می شوند و اغلب به آن ها توجه کمتری شده است. در این دوره سعی کرده ایم آسیب پذیری های وب با محوریت HTTP را بصورت تئوریک شرح دهیم.
دوره بررسی هک و امنیت وب از دیدگاه HTTP دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیر محمد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 36,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بررسی هک و امنیت وب از دیدگاه HTTP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Rohallah Bazzi

دوره بسیار خوبی بود

سیمین حبیبی

قطعا برای افرادی که در مبحث باگ بانتی کار میکنن مفید است مطالب کاربردی و خلاقانه است ولی اگر عملی هم بود بهتر میشد

Mohammad

اگر دوره بصورت عملی بود بشدت بهتر میشد، اما مطالب خوبی گفته شده

hassan

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی