اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اکسل در حسابداری ویژه بازار کار - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش اکسل در حسابداری ویژه بازار کار - متوسط

87,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 87,500 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

در آموزش اکسل در حسابداری قصد داریم بصورت مقدماتی در بیش از 6 ساعت به مهارت های استفاده اکسل در حسابداری برای حسابداران بپردازیم. اگر به عنوان یک حسابدار قصد دارید در رشته حسابداری فعالیت کنید حتما باید کار با نرم افزار اکسل را بلد باشید و بتوانید با آن انواع گزارشات مختلف را تهیه کنید. در این دوره قصد داریم به آموزش نحوه استفاده اکسل در حسابداری بپردازیم و مهارت هایی که هر حسابداری برای کار با اکسل باید بداند را آموزش دهیم. لازم به ذکر است که در این دوره آموزش عمومی اکسل داده نمی شود بلکه مواردی که در حسابداری کاربرد دارد را می گوییم. داشتن مهارت استفاده از نرم افزار اکسل برای تمام حسابداران امری ضروری است که با مشاهده این دوره شما با محیط عمومی اکسل آشنا خواهید شد و به مرور تمام مواردی که حسابدار برای ارائه گزارش و تهیه گزارش های مختلف حسابداری نیاز دارد را آموزش خواهید دید. تلاش کرده ایم از زیادگویی دوری کنیم و به مواردی که کاربردی است و در هیچ کتاب اکسل مشاهده نکرده اید، بپردازیم.
دوره آموزش اکسل در حسابداری ویژه بازار کار - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط نادر نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 87,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اکسل در حسابداری ویژه بازار کار - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

معصومه فرجی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی