اطلاعات دوره
دوره تکنیک های موفقیت در حسابداری (رزومه و مصاحبه)
مسیر آموزشی

دوره تکنیک های موفقیت در حسابداری (رزومه و مصاحبه)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره تکنیک های موفقیت در حسابداری قصد داریم در بیش از 5 ساعت به بررسی تکنیک ها و نقشه راه ورود به بازار کار حسابداری بپردازیم. برای ورود به بازار کار در هر رشته ای علاوه بر مهارت باید مقدماتی را طی کرد تا به موفقیت رسید. رشته حسابداری هم از این قاعده مستثنی نیست و برای اینکه بتوانید در این شغل موفق شوید باید علاوه بر مهارت، ساخت رزومه قوی و تکنیک های مصاحبه کاری را نیز بلد باشید.  بنابراین در دوره تکنیک های موفقیت در حسابداری تلاش کرده ایم به زبانی ساده راه ورود به بازار کار حسابداری را بررسی و یک نقشه راه با زمانبندی و هدفمندی مناسب ارائه کنیم. در این دوره جناب بهروزی تجربیات خود را که حاصل بیش از ۲۰ فعالیت در شرکت های مختلف می باشد را در اختیار شما قرار می دهند.
دوره دوره تکنیک های موفقیت در حسابداری (رزومه و مصاحبه) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رضا بهروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره تکنیک های موفقیت در حسابداری (رزومه و مصاحبه) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یاسمن محمدی

ممنون از شما

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی