اطلاعات دوره
پکیج جامع آموزش تری دی مکس (دوره مکس پلاس)
مسیر آموزشی

پکیج جامع آموزش تری دی مکس (دوره مکس پلاس)

897,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 897,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج جامع آموزش مکس پلاس قصد داریم بصورت جامع و کابردی در 26 ساعت به آموزش نرم افزار تری دی مکس بصورت پروژه محور بپردازیم. امروزه با توجه به قابلیت های بالای 3ds Max در زمینه مدل سازی معماری می توان گفت این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های این حوزه محسوب می شود که اغلب مهندسین معماری و ساختمان و شرکت های مهم از این نرم افزار برای مدلسازی پروژه های خود استفاده می کنند. این امر باعث شده تا هنرجویان و دانشجویان رشته های معماری، عمران و سایر رشته های مرتبط برای ورود به بازار کار، ابتدا کار با تری دی مکس را بیاموزند. در ادامه آموزش های نرم افزار تری دی مکس، با یک دوره جامع و کاربردی برای تمامی علاقمند در رشته معماری در خدمت شما هستیم. در این پکیج جامع قصد داریم به آموزش نرم افزار تری دی مکس از صفر تا صد بپردازیم و بصورت پروژه محور شما را با 3ds Max و مدل سازی پروژه های معماری در آن آشنا کنیم. این دوره از فصل های مختلف مدل سازی و رندرینگ تشکیل شده است که ابتدا با محیط نرم افزار آشنا شده و به مدلسازی پروژه های آسان‌ (ویلایی و آپارتمانی و ….) می پردازیم و در فصل های بعدی پروژه هایی با مباحث فنی و تکنیکی آموزش خواهیم داد. 
دوره پکیج جامع آموزش تری دی مکس (دوره مکس پلاس) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امید زیارتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 897,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج جامع آموزش تری دی مکس (دوره مکس پلاس) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی