اطلاعات دوره
آموزش ورد 2016 به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش ورد 2016 به زبان ساده

112,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 112,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ورد 2016 به زبان ساده قصد داریم در 10 ساعت صفر تا صد Word 2016 را بصورت کامل همراه با تمرین های عملی آموزش دهیم. نرم افزار ورد پرکاربردترین نرم افزار ویرایش متن از مجموعه نرم افزارهای اداری شرکت مایکروسافت آفیس است. این نرم افزار با داشتن ابزارهای کاربردی بسیار نه تنها تایپ متون را برای شما راحت تر می کند، بلکه سرعت ویرایش اسناد را نیز افزایش می دهد ما سعی کردیم در این دوره با آموزش ورد به زبان ساده مفاهیم اولیه و امکانات word 2016 را به شما دانشجویان عزیز ارائه دهیم. علاوه بر آموزش گام به گام ابزارها و منوهای ورد، با مشاهده فیلم های این دوره و انجام تمارین آن بعد از مدت کوتاهی قادر خواهید بود تمام اسناد خود را در سریع ترین زمان ممکن و به آسانی ویرایش نمایید و با استفاده از المان های بصری این نرم افزار، کتاب های الکترونیک را طراحی کنید همچنین می توانید پایان نامه و مقاله های خود را با صرف زمان اندک، بدون دردسرهای متداول آماده چاپ کنید. دیگر برای تایپ سوالات امتحانی خصوصا فرمول های ریاضی و جداول نگرانی نداشته باشید. با آموزش 2016 word پیچیده ترین فرمول های ریاضی و سمبل های خاص را به راحتی وارد اسناد خود کنید و ایمیل های انبوه ایجاد نمایید و ویراستاری اسناد را با کمک همکاران خود انجام دهید.
دوره آموزش ورد 2016 به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط استاد واثقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 112,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ورد 2016 به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ابوالفضل عرب

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی