اطلاعات دوره
آموزش حسابداری حقوق و مدیریت منابع انسانی شرکت در اکسل
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری حقوق و مدیریت منابع انسانی شرکت در اکسل

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:لیلا عزیزوند4.5
  • زمان:4 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، مشخصات پرسنل شاغل، نحوه محاسبه دستمزد، اضافه‌کاری، حق اولاد، حق مسکن، خواروبار، حق ایاب و ذهاب، جمع حقوق و مزایا، کسورات شامل: حق بیمه‌های اجتماعی، مالیات، وام و سایر کسورات و مبلغ خالص پرداختنی را طبق قانون وزارت کار با مثال‌های بسیار ساده و در پایان با توضیح یک نمونه بیان می‌کنیم. در ادامه، موارد مذکور را طبق قانون کار همراه با فرمول‌های خاص در اکسل پیاده‌سازی و حسابداری می‌کنیم. نکته مهم در مورد این آموزش این است که این لیست حقوق و دستمزد برای سال‌های مختلف کارایی دارد. در این آموزش فرض ما بر این است که کاربرانی که این آموزش را تهیه می‌کنند، آشنایی پیش‌فرضی با اکسل داشته باشند.
دوره آموزش حسابداری حقوق و مدیریت منابع انسانی شرکت در اکسل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا عزیزوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری حقوق و مدیریت منابع انسانی شرکت در اکسل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

من خودم تو قسمت مدیریتی بودم و باید یه سری مهارت یاد میگرفتم، این آموزش از لحاظ محتوایی کامل بود.

سارا

با سپاس و خسته نباشید خدمت استاد محترم این آموزش. این آموزش رو برای آشنایی مقدماتی پیشنهاد میکنم. و بهتر هست مباحث قانون کار بیشتر مورد بحث قرار میگرفت.

مائده

خواستم اکسل یاد بگیرم و الانم تو سرکارم، دارم ازش استفاده میکنم.

حسین

راه دیگر برای محاسبه صحیح ضرب ساعت در مبلغ میتوان به جای ساعت از ساعت*24 استفاده کنیم. چون اکسل در محاسبات بین ساعت و عدد به صورت خودکار ساعت را بر 24 تقسیم میکند. (به جای محاسبات دقیقه 15 جلسه "اضافه کار و کسر کار")

عابدین

سلام و احترام خدمت شما عزیزان مدرس روی مباحث مسلط هستن، اگر به این موضوع و مبحث هیچ آشنایی ندارید و میخواید مطالبی در این مورد یاد بگیرید پیشنهاد می کنم حتما این آموزش تهیه کنید یه دید اولیه و کلی به شما میده. حتی اگر خیلی زرنگ باشید با این آموزش ها میتونید چندین ماه جلو بیفیتد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی