اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی فتوشاپ رایگان - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی فتوشاپ رایگان - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش مقدماتی فتوشاپ قصد داریم بصورت کوتاه و کاربردی به آموزش شروع کار با نرم افزار فتوشاپ و طراحی در آن بپردازیم. با یک آموزش رایگان و کوتاه فتوشاپ در خدمات شما هستیم. اگر جز افرادی هستید که تا به حال با فتوشاپ کار نکرده اید و دوست دارید در سطح پایه با این نرم افزار آشنا شوید توصیه می کنیم حتما در این دوره شرکت کنید. در این دوره به آموزش کار با photoshop cs5 می پردازیم و بصورت سریع نحوه طراحی بنرهای ساده (تبلیغاتی - سایت) و کار با ابزارهای کاربردی فتوشاپ را آموزش می دهیم. آنچه در آموزش مقدماتی فتوشاپ رایگان بیان می شود: 
دوره آموزش مقدماتی فتوشاپ رایگان - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پویا امیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی فتوشاپ رایگان - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی