اطلاعات دوره
آموزش کتاب More Speak English Like An American برای مکالمه انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش کتاب More Speak English Like An American برای مکالمه انگلیسی

50,700 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 50,700 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش کتاب More Speak English Like An American برای مکالمه زبان انگلیسی قصد داریم بیش از ۳۰۰ اصطلاح و عبارات رایج در زبان انگلیسی را آموزش دهیم. کتاب More Speak English Like An American برای یادگیری اصلاحات و مکالمات زبان انگلیسی با گویش امریکایی مورد استفاده قرار می گیرد و مجموعه ای بسیار مفید برای یادگیری اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی است به همین دلیل در این دوره آموزشی، به تدریس آن می پردازیم. یادگیری اصطلاحات رایج و گفتار روزمره به شما زبان آموزش کمک می کند تا روان تر صحبت کنید، بنابراین برای تقویت و تسلط به زبان انگلیسی پیشنهاد می کنیم حتما در این دوره شرکت کنید. در دوره آموزش کتاب More Speak English Like An American تلاش کرده ایم بصورت کاربردی معنی هر درس را بصورت فایل ویدیویی ارائه کنیم و اصطلاحات و معنی تحت لفظی و تلفظ صحیح کلمات را به شما بیاموزیم. این دوره شامل 25 ویدیو است که براساس درس بندی کتاب تهیه شده است و شما در طول دوره با بیش ۳۰۰ اصطلاح و عبارات پرکاربرد امریکایی آشنا خواهید شد. بعد از مشاهده فایل ویدیویی باید به سراغ فایل صوتی آن درس بروید که در قسمت ضمیمه قرار داده شده است. در فایل صوتی ابتدا جملات را به فارسی بیان می کنیم و بعد معادل انگلیسی آن را تکرار خواهیم کرد و شما زبان آموزان باید بعد از مدرس جملات انگلیسی را تکرار کنید.
دوره آموزش کتاب More Speak English Like An American برای مکالمه انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کیارش پیریایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,700 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب More Speak English Like An American برای مکالمه انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی