اطلاعات دوره
آموزش اکسل Microsoft Excel 2019 – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش اکسل Microsoft Excel 2019 – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:25 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر آرمان ری بد4.5
  • زمان:8 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اکسل یک نرم ‌افزار کاربردی است که در انجام محاسبات به صورت سطری و ستونی به خوبی در خدمت کاربران قرار گرفته و از محبوبیت خاصی در بین آن‌ ها برخوردار است. نسخه 2019 این محصول یکی از موفق ‌ترین صفحه گسترده‌ های الکترونیکی است که توسط شرکت مایکروسافت تهیه و توزیع شده است. امکانات جدید زیادی در این نسخه از نرم ‌افزار اضافه شده است که در این آموزش به برخی از آن‌ ها اشاره می گردد. بعضی از ابزارهای مهم تحلیل داده و توابعی که بیشتر کاربرد دارند، در این آموزش مورد توجه بوده و با ذکر مثال‌ هایی به آن‌ ها پرداخته شده است.
دوره آموزش اکسل Microsoft Excel 2019 – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آرمان ری بد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اکسل Microsoft Excel 2019 – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اکبر

تمام کارهای شرکتم رو با این آموزش را انداختم، صفر تا صد بود هنوزم ازش استفاده می کنم.

مهسا

خیلی کامل و حرفه ای تدریس می کنند

مونا

عالی بود

عباس

مطلب رو جامع و کامل گفته بود کاربردی و به درد بخور بود.

حسن

خیلی لذت بردم. من خودم مدرس هستم اما واقعا کیف کردم از تسلط ایشون برای این آموزش. بهتون افتخار می کنم واقعا من تا الان نشده بود که انقدر دقیق بشینم تا انتها یک آموزش رو ببینم. خیلی ممنون و سپاسگزارم ازتون.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی