اطلاعات دوره
آموزش جامع لغات زبان عمومی کنکورهای ارشد و دکترا
مسیر آموزشی

آموزش جامع لغات زبان عمومی کنکورهای ارشد و دکترا

571,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 571,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:حامد اسکندری4.8
  • زمان:24 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره پیش‌رو شامل لغات طبقه‌بندی‌شده و پرتکرار در آزمون‌های مختلف از جمله کنکورهای داخل مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و آزمون‌های بین‌المللی شامل آیلتس، تافل و جی را ای می‌باشد. این دوره شامل 104 درس و بیش از 2600 لغت پرکاربرد می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این دوره حائز اهمیت می‌باشد تلفظ صحیح واژگان به همراه مثال‌ها و ترجمه‌ی آنهاست.  سوالاتی که در مورد این دوره برای زبان‌آموزان پیش می‌آید شامل موارد زیر است:  محتوای دوره به چه صورت می‌باشد؟  این دوره به‌صورت ویدئویی است که مدرس در آن به تدریس لغات به همراه تصاویر مرتبط پرداخته است.  منبع اصلی این دوره کدام کتب می‌باشند؟  این مجموعه شامل لغات پرتکرار کنکورهای ارشد و دکترا و کتاب‌های پرطرفداری همچون 504 و لغات ضروری تافل و 1100 بوده که به‌صورت کاملاً کاربردی به همراه ترجمه فارسی و مثال انگلیسی آورده شده‌اند.  برای آزمون ارشد یا دکترا این منبع کافی است؟  این دوره از مهم‌ترین و پرتکرارترین لغات کنکورهای مختلف دکترا و ارشد به همراه منابع مختلف و ارزشمند کنکوری تهیه شده است، پس به‌جای تهیه چندین محصول برای قسمت واژگانی بهتر است از این محصول استفاده شود.  مدرس این دوره چه کسی است؟  مدرس دوره حامد اسکندری مبتکر یادگیری لغات با سریع‌ترین روش‌ها می‌باشد. این دوره مناسب چه کسانی است؟  این دوره برای تمامی افرادی که با زبان انگلیسی به‌صورت پیشرفته و آکادمیک سروکار دارند مناسب است چه دانشجویان ارشد و دکترا و چه داوطلبین آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس و تافل و ....  لهجه‌ی تدریس شده بریتانیایی است یا امریکن؟  لغات با لهجه‌ی امریکن تدریس شده است. آیا نقش کلمات هم در این مجموعه آورده شده؟  بله برای هر یک از کلمات اصلی نقش‌های مختلف از جمله فعل و صفت و قید و ... کاملاً توضیح داده شده و مثال مرتبط آورده شده است. زبان تدریس شده در این دوره انگلیسی است یا فارسی؟  برای درک بهتر و آسان‌تر و یادگیری عمیق‌تر واژگان این مجموعه دوزبانه تدریس شده است.  گاهی اوقات لغات انگلیسی دارای معانی مختلفی هستند در این زمینه چه تدبیری اندیشیده‌اید؟  بعد از تلفظ واژگان در اکثر موارد تمامی معانی لغات به همراه مثال‌های مختلف و ترجمه‌ی آنها گفته شده است.  بیشتر بدانید
دوره آموزش جامع لغات زبان عمومی کنکورهای ارشد و دکترا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حامد اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 571,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع لغات زبان عمومی کنکورهای ارشد و دکترا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سارا

با سلام، من فصل اول رو تموم کردم و به نظرم دوره خیلی خوبی هست.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی