اطلاعات دوره
آموزش تحلیل دینامیکی با استفاده از نرم‌افزار ادمز (مقدماتی)
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل دینامیکی با استفاده از نرم‌افزار ادمز (مقدماتی)

239,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 239,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: تحلیل حرکت اجسام صلب با استفاده از نرم افزار ادمز (استخراج خروجی های جابجایی و زاویه و مشتقات آنها) توانایی نوشتن توابع ورودی و توابع اندازه گیری حرکت اجسام توانایی طراحی کنترل در محیط نرم افزار ادمز توانایی استخراج مدل ادمز و وارد کردن به نرم افزار متلب
دوره آموزش تحلیل دینامیکی با استفاده از نرم‌افزار ادمز (مقدماتی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط هادی فتحی پور مطلق مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 239,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل دینامیکی با استفاده از نرم‌افزار ادمز (مقدماتی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی