اطلاعات دوره
جامع ترین دوره آموزش UI و UX+ نکات کسب درآمد دلاری
مسیر آموزشی

جامع ترین دوره آموزش UI و UX+ نکات کسب درآمد دلاری

2,250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 2,250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:78 نظر3.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حسین اصلانی3.6
  • زمان:57 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره جامع آموزش UX-UI ما به صورت عمیق و کاربردی راجع به تمام موضوعات مهم طراحی تجربه و رابط کاربری صحبت می کنیم. تمام سرفصل های این دوره با سرفصل های بین المللی چک شده است و این استاندارد، شما را به عنوان یک دیزاینر بالا خواهد برد. هدف ما این است که شما برای بازارکار ایران و کار به صورت ریموت یا مهاجرت آماده باشید. پس، نکاتی که برای این هدف بزرگ لازم است را به شما آموزش داده و ابزار ها و منابع آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت.
دوره جامع ترین دوره آموزش UI و UX+ نکات کسب درآمد دلاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 57 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حسین اصلانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره جامع ترین دوره آموزش UI و UX+ نکات کسب درآمد دلاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

amirfaraji.r

سلام استاد وقتتون بخیر دوره بسیار جامع و کامل هست و خیلی از نکته هایی که دنبالش بودم رو تونستم یاد بگیرم فقط ممنون میشم بفرمایید کی ادامه دوره بارگذاری میشه بخصوص آموزش فیگما؟

Dariush80

سلام استاد. ممنون از دوره جامع و کامل شما. من همیشه دوست داشتم بیام سمت ui/ux ولی میترسیدم. چون مفهومش رو متوجه نمیشدم و نمیفهمیدم که تجربه کاربری دقیقا یعنی چی و چه چیزهایی باید یاد بگیرم. خداروشکر با توضیحات دقیق و جامع شما خیلی خوب متوجه این قضیه شدم و دارم با شما پیش میرم. امیدوارم که هر روز مطالب کامل تر و بیشتر بشن. مشتاقانه منتظر ویدیو های جدید شما هستم.

t_mohamadali

سلام وقت بخیر پیش نیاز این دوره چیه؟

حسین اصلانی مدرس دوره

سلام جناب طالبی عزیز، 1. توانایی کار با کامپیوتر و اینترنت 2. توانایی یادگیری مطالب جدید طبیعیه که اگر پیش زمینه گرافیک یا برنامه نویسی داشته باشید کار خیلی راحت تره ولی دوره جوری طراحی شده که هیچ پبشنیازی نداشته باشه! ویدیو های رایگان رو ببینید اگر خوشتون اومد؛ و رویای ارتقاء شغلی و درامدی منعطف و قابل توسعه داشتید در دوره شرکت کنید. این رشته راجع به گرافیک، مدیریریت، روانشناسی، برنامه نویسی، خلق کردن، جامعه شناسی، رفتار شناسی و ایده پردازیه و اگر علاقه داشته باشید بسیار در این شغل به شما خوش میگذره! اگر سوالی دارید در خدمت هستم.

Mahdi

سلام خسته نباشید برای کار در حوزه UI/UX به چه نرم افزارهایی نیازه؟ اگر میشه اسم هاشون رو بگید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی